ברקע הקורונה שהתפרצה בכנסת: ראש הממשלה מוביל לסגירת השמיים

אבי יעקב No Comments on ברקע הקורונה שהתפרצה בכנסת: ראש הממשלה מוביל לסגירת השמיים

דיווחים מספרים על סגירה צפויה של השמיים בשל התפרצויות הקורונה במדינות המערב | בנט צוטט משיחות סגורות כי הוא מצפה לסגור בשבוע הקרוב את השמיים למרבית מדינות העולם | במקביל, האומיקרון מתפשט בישראל

בדיקת קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסתמן כי ביום ראשון תוגש אל שולחן הממשלה הצעת החלטה שתוביל הלכה למעשה לסגירה כמעט מלאה של השמיים. ההצעה שתוגש בידי ראש הממשלה נפתלי בנט צפויה לכלול איסור על יציאה למרבית מדינות העולם, כולל ארה"ב הנצבעת באדום ומדינות נוספות במערב אירופה.

לפי דיווחים בתקשורת, בנט אמר בשיחות סגורות: "מי מהשרים שיצביע נגד הפעולות עכשיו – יישא באחריות על ההתפרצות. אני מצפה מכל השרים להבין את גודל האירוע ולא להיכנע ללחץ ציבורי או לחץ לוביסטים".

ביום שישי  עדכן משרד הבריאות את הכנסת כי לאחר בדיקה ישנם 4 עובדים חיוביים לקורונה. אחד מהעובדים אובחן עם חשד גבוה לווריאנט האומיקרון – היום האחרון בו שהה במשכן היה יום ראשון.

לאחר חקירה אפידמיולוגית שנערכה ותכליתה קטיעת שרשרת ההדבקה ואשר נעשתה בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות, החלה הכנסת להעביר הנחיות בידוד ל-130 עובדי כנסת וכן לראש האופוזיציה ח״כ בנימין נתניהו ולח״כ סימון דוידסון שנכנסו לבידוד אך יצאו שליליים בבדיקה.

בסוף השבוע דווח כי עד כה זוהו בישראל 134 מאומתים:  86 מאומתים ששבו מדרום אפריקה , אנגליה, צרפת, ארה"ב, איחוד האמירויות, הונגריה, איטליה, נמיביה, טנזניה, גרמניה, מרוקו, ספרד, סרביה, בלגיה, וטורקיה.  28 מאומתים שהינם מגעים של שבים מדרום אפריקה, אנגליה, ארה"ב וצרפת. עוד 20 בקהילה.

מתוך אותם 134 מאומתים: 42 לא מוגנים (לא מחוסנים, מחלימים שעברה חצי שנה מההחלמה, ומחוסנים במנה שניה שעברה חצי שנה ממועד החיסון) ו – 92 מוגנים. קיים חשד גבוה לעוד 307 מקרים של חשיפה לוראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף:  186 – חוזרי חו"ל, 33 – מגעים
• 88 – בקהילה

מבין סך המאומתים וה"חשד הגבוה" (438): 167 עם סימפטומים, 272 בלי סימפטומים, עוד אחד בתהליך בדיקה.



0 תגובות